måndag 2 november 2009

Buspojkar!

De här två grabbarna busar som galningar just nu,
önskar att jag också orkade...
Ligga och åla sig på golvet och ha en unge hoppandes på magen,
iofs kanske Elton skulle få sig en skjuts ut :) Det vore ju något!

Vi är nyss hemkomna från dagis, de hade 17-årsjubileum så det bjöds på fika! Alla ungar visade sin rätta sida när föräldrarna var med och fröknarna var helt chockade. Ungar skrek och busade som tokar, medans vår lilla fis satt i sin stol helt knäpptyst och bara kikade :)

Har tagit det lugnt mest hela dagen och suttit och knipit. Det känns verkligen att herrn där inne ligger väldigt långt ner för det känns som han ska trilla ut! Ska försöka få tag i min söta BM imorgonbitti för nu känns inte igångsättningen den 14:e alls trygg längre...Om det har gått från att Elton ligger väldigt högt upp och jag var öppen en halv centimeter för att fyra dagar senare ligga väldigt långt ner och jag öppen två centimeter så känns det som att han kan komma närsom nu. Känner inte alls att jag har koll över situationen längre...Fy!

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund!

Fick en kommentar ang. Fannys blogg, här är den:
http://ynnafj.blogspot.com
(Hoppas det inte gör något Fanny!?)

2 kommentarer:

  1. Lillebror verkar ha bråttom ut... Har han fixerat sig?

    Haha, kul att barnen var som dom är hemma =)

    SvaraRadera
  2. Jag tackar så hjärtligt=)!

    SvaraRadera