fredag 5 mars 2010

Tröttisar!

Solsidan- Jag garvar ihjäl mig :)

Nu äntligen har jag fått karln till soffan, han har spelat poker...i 3,5 h! En fredagkväll liksom. Tur att han inte gör det på heltid. Han talar i sina termer och jag blir bara irriterad. Han byter blöja framför datorn och när han ska kissa måste jag ha koll på "hand" och "blinds" och allt vad det nu heter. Nej, tacka vettja "Finns i sjön" :)

Elton fick fredagsmysa med godis och dricka framför Pippi. Han skulle promt ha öl att dricka (pappas starköl) och öl fick han. Han luktade på det och doppade tungan i det, sen skakade hela ungen :) Han vill nog aldrig mer ha öl, bra drag där av mig (man kan ju hoppas iaf!)!
Sen tvättade vi av honom och sen traskade han själv in till sin säng. Vi var där och pussade godnatt och efter en sådär 10 min sov han. Vadå duktig liksom? 2 år och lägger sig och somnar ensam! Ojojoj, där brås han inte på sin mamma iaf. Jag sov hos min mamma och pappa tills jag var 20 typ, haha!

Den andra lillprinsen har bara tagit små korta powernaps hela dagen så nu har han sovit hela kvällen. Jag försökte väcka honom så han ska sova hela nattenmen det gick verkligen inte. Han fortsatte att sova även när jag ställde honom upp. Han öppnade bara ögonen, blängde lite på mig och grät en skvätt och sen somnade han om. Han blev noglite sur påmig :)

Nej, nu ska jag krypa upp i Manges famn!
Natti!

Haha, vadå trött liksom?
Här är han arg på sin mamma!
(Bra mamma som tar fram kameran när han gråter liksom :))

4 kommentarer:

  1. Mamma är nog också trött, för du har skiftat namn på dina söner ikväll :)! Helt förståeligt! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. du glömde o skriva att jag är grym... kom ju 10 av 397st. :)

    //DIN

    SvaraRadera
  3. O jag glömde skriva att jag älskar dig och att jag blev jätte glad för blommorna. puss puss

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det var Ellioth som fick godis och gick o lade sig själv ;)

    SvaraRadera