lördag 20 mars 2010

Från skit till skit...

Ja, självklart var inte kryssningen tänkt somen suparesa eftersom vi hade med oss våra två prinsar. Vi åkte för att fira alla kusiner plus farmor/mormors födelsedag (-ar)! Fyra kusiner plus grabbarnas farmor fyller alltså i mars månadoch eftersom vi alla bor i olika städer så blev det här ett billigare alternativ än att fara runt till varandra varje helg.

Dagen började som sagt skit, och slutade skit. Bokstavligt talat. Elton började med att sprutbajsa ner hela min jacka (plus sig själv och lite mig!) på bussen precis när vi anlände kajen. Sen drack som sagt pappsen "lite" för mycket och däckade alltför tidigt! Tråkigt.

Nu blir det sängen då jag inte sovit en blund inatt!

Njut av bildbomben sålänge:

Familjen tajkon påväg till "stora båten"!
(Mormor och morfar skjutsade oss!)
Tuffe-hjärtat!
Tar sig en sup ur fickpluntan i väntan att få gå på båten :) Vad är oddsen att vår hytt ska vara exempelhytten liksom?
Skulle fasen köpt en lott!
Alvina & Ellioth Ellioth charmade min bordsherre... Mange börjar bli lite rund under fötterna men Ellioth gillar´t:) Ja ni...:) Grabbarna grus myser lite i hytten! ...för att sedan flytta ut i korridoren och mysa med faster Marielle! Tuffe är framme igen...Älskade finis! Salami-killen :)
(Frukosten idag!)
Far och son spanar in isen... Två svanar flög förbi! Perfektion. Vacker akter-utsikt! Ellioth och jag tog en tur på Jogging-däck! Min finaste snorunge! Njöt i solen på däck (det var lä = apskönt!) Plötsligt förvandlades isen till massor bollar, coolt! Elton & Alvina! Dom där två kusinerna bara älskar varandra...
Oskiljaktiga :)
...här väntar dom på att båten ska lägga till och att det ska bli en annan dag
så dom kan gå på Busfabriken ihop :)

3 kommentarer:

  1. Söta bilder på Ellioth :)

    Men jag tror inte ni är familjen Taikon, det är en släkt tillhörande en minoritetsgrupp (romer) :)
    Tror inte du menar ngt illa när du använder det, men värt att tänka på eftersom det ofta använda negativt.

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg jacka DU hade på dig! Vart har du införskaffat den?

    SvaraRadera
  3. gud vilka snygga skor du ser ut att på bilderna!! vart har du hittat dom?=)

    SvaraRadera