måndag 29 mars 2010

Billig dag!

Gårdagens inlägg kan sammanfattas av den svenska JÄVLA avundsjukan.
Punkt.

Har haft jordens mysigaste dag med mina grabbar. När regnet stod som spö i backen hade vi picknik inne på en filt och när det senare var uppehåll spenderade vi två timmar ute i den friska luften. Ellioth grävde "bajs" och gjorde sandkakor, lillebror sov och jag snackade skit med min gamla dagmamma!

Nu är jag precis hemkommen efter en sväng på ikano och ikea. Bik Boks 75% gav mig ett par svarta jeansleggings, ett par örhängen och en "vårig" tröja för 131 kr, VÄRT! Bra mammaledig-fattig-affär:) Samma sak med ikea, tre backar att samla alla Ellioths miljontals leksaker i för 36 kr :) Dessutom klagade jag på mina senast inhandlade tulpaner eftersom dom torkade och aldrig slog ut så då fick jag en bukett gratis, som plåster på såren. Bra dag helt enkelt.

Nu blir det kyckling med grön curry och hollywoodfruar med min stora älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar