söndag 7 mars 2010

Skallebäng!

Vilken kväll jag hade igår, det finns inte ord nog att beskriva hur härliga dom där tjejerna är!
Dock blev det inte mycket av utgången då vi kom ut sent och kom ifrån varandra direkt... Efter att ha letat i någon timme hade dom andra gått hem så vi tog en kebab och drog oss hemåt vi också! Klockan var ändå 03.30 när jag kom hem så jag var lite sliten imorse :) Dessutom hade mina bihålor "korkat" igen så jag hade skaplig skallebäng :)

...Och Ellioths kalas idag blev det inte mycket av. Alla var sjuka :( Inte ens hälften av alla kom. Tråkigt. Moster och faster med familjer var iaf här, och Johanna och Melle och det var ju trevligt. Ellioth sitter just nu och kollar på sina nya Emil-film, han bara älskar Emil. Och skönt för oss också att slippa den gamla Emil-filmen, den går några rundor varje dag så vi har tröttnat lite på den :)

Nu ska vi städa av lite för omen stund kommer antagligen Ellioths gudfar med sin nya tjej!
Laters!

Fina, hemgjorda, tårtan!
Storkillen blåser ut sina två ljus!
Lillebror har lånats storebrorsans "yo-yo"-keps :) Tuffis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar