måndag 8 mars 2010

SMILE!

Maria Montazami, vilken kvinna! Jag tror jag dör, haha :) Shit vad jag älskar Hollywoodfruarna!

Har haft en underbar dag. Eltonfisen har varit tokglad hela dagen, och vem smälter inte av hans smile?! Ellioth har också varit en underbar unge idag, tills pappa kom hem...Det brukar vara tvärtom, men inte mig emot :)

Var ju en sväng hos Emilia, Olivia & Andreas och vi hade det jättetrevligt. Grabbarna spelade tv-spel en stund tills Ellioth kom på att han kunde åka med Olivia på hennes gåstol, haha. Dom var såjäkla söta!

Nej, back to the tv. Jag ska till tandläkaren imorgon, något jag försöker glömma. Jag är så rädd att jag redan skakar :(

Nyvaken och skitglad!
Grabben har hittat sin tunga och ser ut som en liten vovve mest hela dagarna :)
Tv-spelsgrabbarna!Sötnosarna... ...haha, så söta :)

1 kommentar: