torsdag 18 mars 2010

Bullimi kanske?

Nog för att vi har en kräkbebis, men nu börjar jag fundera över om även Mange kräks?
Hade ju tvättstugan i tisdags och ändå fick jag ihop till en full tvättunna idag, galet! Så eftermiddagen har spenderats i tvättstugan igen medans mitt snälla ex satt barnvakt :) Gulligt!
(Ja, jag önskar mig en ny, alternativt lagad, tvättmaskin i namnsdagpresent :))

Nu håller vi på och packar, imorgon far vi ju på en dygnskryssning till Mariehamn. Det är helt galet hurmycket saker man måste ha med sig när man har två kiddos...Det räcker ju inte med kläder utan man ska även ha med blöjor, våtservetter, kräkhanddukar, nappflaskor, ersättning, välling, flaskvärmare...Ja, börjar undra hur vi själva ska få plats i hytten?

Nu tar karln ett glas vin och firar att det är helg, ska nog göra honom sällis!


Köpte lillgrabben en nya keps igår...Man får passa på då tuffa sådana är sällsynta!

2 kommentarer:

  1. ohh stinky dräkten=) sötis!! snart ses vi!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med en resa så här i töandet! Hoppas att ni får trevligt, och att ni njuter av den lilla trippen:) kram, hälsa familjen

    SvaraRadera