torsdag 25 mars 2010

Jag dog nästan...

Jag överlevde tandläkaren, om än med nöd och näppe. Hon predikade att jag skulle klara det galant eftersom jag fött två barn osv, jag grät som ett litet barn :) Och ruset av den lugnande tabletten, jo det kom när jag satte mig i bilen och var påväg hem! Jag är redan skitnödig för nästa gång, även att det inte är förrän den 5 maj...Men då jäklar måste jag väl lyckas få influensa eller kräksjuka iaf?

Nu steg nyss Mange innanför dörren, han var på något informationsmöte om något nytt jobb. Under tiden har jag och Elton haft tvättstugan.
Ellioth sover hos mormor och morfar för att slippa vår storhandling innan och för att jag skulle slippa kånka båda ungarna till tvättstugan. Killen älskar att vara där, speciellt när han fick gå ut med morfar idag igen för att gräva "bajs" :)

Nej, nu måste jag fara en sväng till Coop för att handla lite blöjor. Sen blir det tvättstugan igen och sen upp och baka till dopet. Full rulle här hemma, som vanligt med andra ord :)

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar