fredag 5 mars 2010

Kräks...

Jag skulle få sova imorse då jag tagit hand om barnen inatt...Men jag hann bara somna så ropade Mange på mig, med världens panik i rösten. Jag flög upp ur sängen och rusade ut till dom...
Då hade lillebror gjort jordens kaskadspya som hade träffat Ellioth. Hela hans ansikte och håret var fullt av kräks. Längs hela magen, ryggen och benen rann det också kräks... Och stackaren hade blivit så rädd så han skakade. Klart det när man sitter och ser på tv och får en kräksdusch helt oförberedd :) Haha...Och efter det uppvaknandet så var det inte direkt så att jag var sömnig :) Så nu är vi uppe och försöker städa av lägenheten, inte det lättaste då vi är hängiga alla fyra. Men är vi friska tills söndag blir det ju kalas och dåmåste det vara rent och fint...

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar