tisdag 9 mars 2010

Levande?

Jag överlevde tandläkaren, med nöd och näppe. Ärfortfarande i chocktillstånd då jag kommer behöva gå tillbaka tre gånger. TRE GÅNGER. En gång ska jag ta bort tandsten, en gång laga ett litet hål och en gång laga ett stort hål. MEN jag ska få lugnande :) Hon sa att jag kommer känna mig jätteberusad och efteråt kommer jag inte minnas vad dom gjort. Knappt att jag varit där. Tummen upp :)

Nu får vi strax gäster så jag återkommer senare! Njut av bilderna av grötpremiären sålänge...Jag kan säga att ungen illskrek när smakportionen var slut :)


Grötpremiär :)

Lite utelek! LIlleman var nöjd när han fick sita upp,
även det var premiär:)

1 kommentar:

  1. Minns så väl den första grötportionen....! Tungan som misstänkt far omkring o undrar vad som kommit in i munnen :)

    SvaraRadera