tisdag 23 mars 2010

Aptrött vs appigg!

Vaknade imorse och var så trött att jag mådde illa (den sömnlösa natten på båten spökar fortfarande!). Elton ville ha mat och jag önskade jag hade haft en knapp så jag bara kunde stängt av öronen för att slippa höra :) Men Mange hoppade upp och tog honom, hans klocka skulle ändå ringa snart. Jag hade tydligen bytt blöja på Elton iaf, något jag knappt minns. Sen fick jag sova i två timmar till tills Ellioth kom in och väckte mig för att säga hejdå... Han gav mig jordens puss och hans leende nådde högt över öronen. Jag kände att jag blev sådär löjligt förälskad och mitt hjärta bultade så det höll på att hoppa ur kroppen :)
Sen kunde inte jag somna om utan var pigg som en lärka!

Älskade, älskade ungar,
vad skulle jag vara utan er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar