onsdag 10 mars 2010

GRATTIS ELLIOTH 2 ÅR!

Jag tokdeckade på soffan igår, när vi fortfarande hade gäster kvar, varav inget kvällsinlägg. Det där med tandläkaren tog knäcken på mig :) Jag tänker borsta ihjäl mig nu, så jag aldrig mer behöver gå dit! Tur jag kommer vara "packad" när hon ska ta bort min tandsten, Chrissan säger ju att det kommer bli innemed det i vår ;-) Och vem vill inte vara inne?

Sofia, Mogge, Tuwis, Jessica, Christian & Kornet kom över sen igårkväll och firade Ellioth. Ellioth höll ut en liten stund men tokdeckade ganska snart, efter massor trots. Han är inne i en superrolig (NOT!) period nu och gör precis som han själv vill...Underbara tvååring :)

Nu på morgonkvisten, redan vid 6, var vi uppe och sjöng för Ellioth. Han öppnande alla sina paket medan han bad oss att sjunga för honom om och om igen. Just nu springer han mellan sin nya film (Lotta på Bråkmakargatan) och sitt nya tält där han bygger sin nya järnväg.
Jag hade hunnit plocka iordning och bädda rent redan innan klockan var 7.30, snacka om att ha hela dagen kvar- Me like :)

Nej, nu ska jag slänga mig på soffan med Elton och kika på Lotta!
Laters!

Här har han fått paket av fam. Kjellberg/Behrendtz!
Tuwis pussade lite på Elton... Världens finaste lilla tvååring! Doktor Cornelia... Ellioth är på lillebrorsans tjej ;-) Imorse Pappsen och Ellioth testar nya tältet! ...medan sjusovaren nannade gott i mammas och pappas säng :)

3 kommentarer:

  1. Vad läskigt, jag trodde att dockan var en bebis! :)

    Stort grattis till Ellioth!
    /Chrissan & Mille

    SvaraRadera
  2. Grattis till storkillen =)
    Men ååh, hur söt är inte lillkillen då? Det finns väl inget snuttigare än när dom snuttar på underläppen så <3

    SvaraRadera