onsdag 3 mars 2010

No more sex?

Nu har vi ätit en god middag och jag har myst ner mig på soffan... Mange har fått bak-mani så nu står han med andra sortens kakor för dagen :) Ellioth ligger ihopkrupen i lillebrors babygym och fryser, men han vill inte ha någon tröja. Det är inte lätt att vara liten och sjuk. Men han är så snäll, varken gnäller eller gråter, prinsen! När jag skulle försöka vecka honom efter hans nap (för att ge honom lite saft!) så slog han med armen och sa: "Gå mamma, jag sova!"...
Vår lilla kämpe!

Jag for ifrån sjukstugan en stund förut för att göra några ärenden på stan. H&M, Apoteket och Systembolaget blev besökt :)
Blev ruinerad inne på Apoteket, p-piller är inte billigt alltså...Funderade på det lite efteråt, med tanke på hur ofta vi har sex (vi är tvåbarnsföräldrar för er som missat= helt slut på kvällen och somnar innan huvudet nuddar kudden :)) så skulle det bli galet mycket billigare med kondomer. Lade fram förslaget för Mange, vilket inte blev populärt, då kunde det tydligen kvitta helt med sex :P

Vinflaskan står redan på kylning, lördagen närmar sig med stormsteg...Vinkväll med mammagruppen, gissa om jag är pepp!?


Elton på ultraljuds-britsen!
Vår feberfis,
såå söt sovställning!

2 kommentarer:

  1. Men du kanske ska sätta in en spiral=)
    du behöver du inte tänka på något,
    innan ni ska skaffa tredje barnen :P

    Ses på lördag, kommer bli kanon,
    så håll dig FRISK nu.
    kram

    SvaraRadera
  2. jag gillar att du börjat dricka vin;) massor vin ska vi dricka när vi kommer..mohaha!
    och ta massa knas bilder;)

    SvaraRadera