tisdag 24 mars 2009

Våffellunch imorgon!

Jag ä så trött på siffror så jag tror jag spyr...
434 pingvinstänger, 1071 sockerpaket, ja, det har liksom etsat sig fast i skallen!
Nästa gång det är inventering tänker jag hyra in ett tjugotal thailänadare, det kan inte kosta mer än en veckopeng och det är det värt för att slippa det där!
Phew!

Nu ska jag hoppa in i duschen och drömma mig bort till morgondagen.
Då bjuds det nämligen på våffellunch hemma hos familjen Melle och mamma Mille med lillfis kommer nog också deltaga, som jag har förstått det! Det lär ju bli bästa lunchen på riktigt länge må jag lova :)
Därpå måste jag ju spendera mina 700kr som damp ner i skallen på mig så det blir det stan med Sofia & Tuwis. Gud vilken mysig dag jag har att se fram emot!
Jag skulle inte heller tacka nej till ett par plusgrader och en vårsol,
jag menar sju minusgrader var väl inne i januari typ...
HALLÅ DET ÄR SNART APRIL, och det betyder vår, TACK!

Jag kommer inte kunna sova inatt,
jag ska hålla tummar och tår för att det ordnar upp sig...
Det är vår framtid det handlar om,
och en ganska spännande sådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar