torsdag 12 mars 2009

Första natten...

Ja, då var första natten i nya lyan avklarad.
Som vanligt när jag ska övernatta på ett nytt ställe så sover jag jättedåligt,
en egenskap Ellioth inte verkar ha ärvt av mig iaf...
Han har ju numera flyttat in i eget rum och första natten gick galant.
Senaste veckan har han vaknat ca 2-3 gånger per natt och gråtit och har velat ha nappen,
men inte inatt...Han somnade vid 21 igårkväll och vaknade inte förrän 7.30 imorse!
Så att sova i eget rum (och slippa höra pappa dra timmerstockar) verkade vara en hit!
Jag tyckte däremot det kändes jättekonstigt att inte höra hans små, lätta andetag,
så jag ska erkänna att jag varit uppe och tittat till honom två gånger inatt :P

Nu ska jag duscha,
Ellioth ska kläs på,
sen åker snabeldraken fram för att sedan ta en promenix till Lidl och köpa festis till lillfisen!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar