torsdag 26 mars 2009

Arbete

Chrissan är lite ute och cyklar,
Mange har blivit återanställd på sitt jobb!!!
Och gissa hur skönt det känns?
Det har varit riktigt plågsamt nu den senaste tiden, när man inte har en aning om hur något ska bli...Visserligen skulle Mange få jobba på krogen, men hur pass mycket det gällde visste vi ju inte. Det hade inte varit så kul att få börja sälja av med saker...

Så det blev en sväng på stan med Ellioths mormor idag,
vi var ju tvungen att fira Manges besked med lite shopping :)
Jag brukar få lite ångest när jag handlar massor onödiga saker men idag uteblev ångesten och jag hade alltså bara handlat saker jag behövde...
En vårjacka (på halva priset dessutom) bla, min gamla är en ca 5 år gammal Henri Lloyd så...Ett par vita sneakers från Vagabond, hade ett par därifrån innan som jag tokanvänt dem senaste två åren men nu börjar dem vara lite slitna (dock rätt vita fortfarande för dem har åkt ett par varv i tvättmaskinen vill jag lova)! Dessutom var priset bara 350 kr och det tyckte jag att det kunde vara värt!
Något mer litet råkade väl slinka ner i en påse eller två, men bara nödvändiga saker dem också :)
Ellioth fick sig en liten ryggsäck som han ska ha till dagis, skitsnygg!
Bilder på det får ni imorgon!

Nu sover lillfisen och i vuxna ska avnjuta en god middag på tu man hand :)
Kyckling, kroketter och Manges thaisås (cremé fraiche + curry från Thailand), jag älskar´t!

Godnatt!

Btw,
jag tänkte börja träna nästa vecka igen...Kommer inte gå in för det lika hårt men iaf två gånger i veckan är det som ska gälla...
Så snälla Chrissan, kan du peppa mig lite, och komma och dra dit mig :)?

1 kommentar:

  1. Jag var alltså ute & cyklade! :) Fan va kul att han fått tillbaka jobbet! Gratta honom så mkt från oss!
    Nu åker ju jag till sthlm i en vecka (typ), men så fort jag kommer hem ska jag släpa med dig till gymmet. & jag vill inte höra några ursäkter, uppfattat? Jag är hård men rättvis! :D

    SvaraRadera