fredag 27 mars 2009

Perfect life, perfect love <3

Ibland blir man ju bara sådär löjligt känslosam,
hela min kväll har varit så...

Jag höll på att börja gråta när jag fick syn på Ellioth som satt på golvet och försökte få på sig sina små foppatofflor, eller bara av att hans lilla jacka hängde där på kroken innanför dörren.
Och när Mange hade lagat mat och dukat så fint, eller när han tänt ljus i vardagsrummet och satt där och läste en bok för Ellioth...
När jag bara tittar mig omkring i lägenheten, allt är så perfekt, precis som jag vill ha det!

Det bästa, finaste och största jag gjort var att sätta Ellioth till världen.
Han skänker mig sån oerhörd glädje varje dag att jag önskar alla skulle få uppleva vad jag känner...
...och så Magnus, min man...Jag trodde inte såna fina själar excisterade men han är verkligen beviset på det. Han ger mig så himla mycket kärlek att jag endast skulle kunna leva på den.
Jag har allt jag någonsin önskat mig!

2 kommentarer:

  1. Åhh underbara vän. Jag unnar dig verkligen all lycka för dig..
    Som jag sagt förut så är jag så oerhört glad för din skull.
    Love you <3

    SvaraRadera
  2. Ohhh, vad fint skrivet =) blir ju själv alldeles rörd ;-)

    SvaraRadera