tisdag 17 mars 2009

Stackars barn, en sån mamma han har...

Ja, ibland hjälper det då att klaga...
1 timme efter det att jag skrev mitt bittra inlägg imorse så kikade ju solen fram,
man tackar!
Däremot fortsatte jag att vara lite bitter, hade ju tagit på mig mörka, tråkiga kläder för att matcha det grå vädret liksom...Så när solen kom passade jag ju inte alls in, men men, jag överlevde det med!

Blev en sväng till Ljungsbro för att få träffa lilla Malva...Åh, hon var såå söt. Liten och nett och alldeles ljushårig. Något för Ellioth det (när Tuwa gör slut...) men han verkade inte det minsta intresserad utan hulganade runt där inne hos grannen! (Han gör mig galen!!!)

Nu på kvällskvisten stod en sväng till Maxi på schemat. Vi skulle möta upp pappsen inne på Ikano då han skulle hämta ut en ny mobil...Medans vi väntade råkade jag fastna inne på Intersport, och stackars Ellioth vilken dum mamma han har....
Vi mätte hans fötter, 12, 5 cm långa ville dem visa sig vara, medans skorna bara vara 12 cm! Stackaren har fått gått och böjt tårna, säkert bra länge :)
Så det blev tvunget till att bli ett par nya (se bild nedan!)
Kom ju även på, när jag gick och strosade där inne, att nu när det snart är dagisdags måste man ju inhandla galondress och gummistövlar...Lillprinsen kan ju inte springa omkring och leka i jeans, nike-pjucks och jeansjacka liksom!
Dyyyrt kommer det bli!

Nu måste jag ta en sväng ner till tvättstugan (and i love it),
17-07 är ju grymmaste tiden :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar