tisdag 3 mars 2009

Tråkinlägg

Jag hatar bloggar utan bilder,
och hatar därför att blogga när jag själv inte kan lägga in några...
Sladdarna är fortfarande lost :(

Har precis kommit till lägenheten,
har varit och firat bror som blev 40 idag!
Måste köra vidare här...

...Måste bara berätta ett glat besked,
igår ringde dem från dagis och sa att han skulle få plats på ett nytt dagis dem ska öppna i Ullstämma, från den 6 april. Blev skitglad då jag förväntat mig att dem skulle ringa och säga att han skulle få en plats i Skäggetorp. Det här var ju ett nytt och fräscht dagis, och dessutom åt rätt håll för oss...
Sen ringde dem idag igen, fast från Trähästen, det dagiset som ligger 5 min härifrån, och erbjöd oss en plats från den 14 april, gissa om jag blev lycklig!?
Jotack!
Ibland ska man ha tur :)

Måste packa upp nu!

Hörs!

1 kommentar:

  1. Så roligt för er, att det ordnade sig med dagisplats. Och flytten överlevde ni läste jag. Man får väl komma och hälsa på,, när ni har kommit i ordning. Hälsa familjen. Kramizar Ewa

    SvaraRadera