onsdag 25 mars 2009

Snor

Att en liten brödsmula kan väcka så mycket känslor,
ja herregud...

Vaknade till strålande sol, fem minusgrader och en unge som det sprutade snor om IGEN!
När ska detta ta slut? Förkylning, på förkylning, på förkylning...Och det blir väl inte bättre när det är dagisdags kan jag gissa!?
Får citera min kära vän Emma:
"Ja, vi får väl ta och ses i vår någongång..."
Hon har varit hemma med sjuka ungar i snart ett halvår tror jag, isch!
Behöver jag säga att jag saknar Thailand?

Nu ska lilleman och jag pillra i oss lite, lite frukost...Vi måste ju ha gott om plats för alla våfflor det kommer bjudas på :)
Ska försöka få med mig kameran också så det kan bli lite bilder här i bloggen ikväll. Hatar bloggar utan bilder och dem börjar det bli dåligt av här...

Hörs ikväll gott folk!

1 kommentar:

  1. Min dotter är 2½ år och sedan hon började på dagis för 1½ år sedan & jag började jobba så har jag inte fått en endaste full lön.

    Det är sjukdomar heela tiden. BVC tröstar & säger att dom 2 första vintrarna är värst, sen blir det bättre ?!

    SvaraRadera