tisdag 31 mars 2009

Sommartider?

Någon som har ett tips på hur man dödar någon utan att någon annan märker? :)
Mange gör mig galen...
Han somnar ifrån tv:n och alla lampor på kvällarna och på morgonen går det verkligen inte att få upp honom. Han snoozear hundra gånger vilket gör att Ellioth och jag får vakna var femte minut, medans han själv sover som en stock.
Schysst där!

Solen skiner idag igen,
och efter gårdagens solsken måste det väl vara tillräckligt uppvärmt för att gå barfota idag,
eller?
Och utan jacka?
Och snart kan man väl hoppa i bikini och ta sig ett dopp i kanalen,
eller kanske kan man åka till Varamon?
Önsketänkade, jomenvisst!
Åh vad jag vill ha sommar...
Då ska Ellioth och jag ligga på mage på gräsmattan och undersöka alla konstiga djur och grässtrån, och bada i Ellioths pool i Ljungsbro...
Under tiden får jag väl längta!

Nu ska vi ut i vårvädret!
Ciao!

1 kommentar: