söndag 22 mars 2009

Splittrad?

Usch, jag hatar att känna såhär...
Jag är orolig samtidigt som jag är lycklig & hoppfull.
Dessa känslor ihop gör att jag känner mig förvirrad.
Det är så många frågor som jag önskar svar på, alla handlar om framtiden...Jag hatar ovisshet, eller jag rent ut sagt står inte ut med den alls! Kommer det lösa sig med jobb? Pengar? Osv...
It´s killing me :(
Sen finns det en annan ovisshet, som istället gör mig lycklig...Men det är nog den enda :)
Nog med strunt,
hoppas inte ni förstår iaf :)

Har varit en fullspäckad dag.
Först jobb, sen lunch, dusch av grabbar för att åka vidare på kalas...
Det var jättetrevligt att träffa alla mammor, pappor & barn & Tuwa hon blir bara sötare och sötare för varje dag som går! Henne får nog Ellioth hålla hårt i :)
Självklart glömde jag kameran hemma så några bilder blev det inte...

Nu ska jag poppa porre för att sedan krypa ner i sängen och vänta på Beck...

Love is my drug, is my medicine...<3
Ellioth fick äta tacos själv idag,
gissa om jag mådde dåligt...
Kladdiga ungar är det värsta jag vet!



4 kommentarer:

  1. Öhh min första tanke är -Du är gravid????

    SvaraRadera
  2. Vaddå att vi inte förstår?! ;-) Ska det göras ett preggo-test hemma hos er snart eller?! ;-)

    Trevligt att träffas igår! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. haha, barn ska vara kladdiga!!! det är faktiskt så dem lär sig när dem är små!! :)

    pengar löser sig... och jag vet note vad du pratar om ;)!

    SvaraRadera
  4. Är det en liten bebbe på G tänker man ju :P

    SvaraRadera