måndag 9 mars 2009

Shiit vad kul!

Jag har haft så galet kul idag...
När jag slutade på Mc Donalds sist så hade jag jobbat där alldeles för länge,
jag var bara uttråkad och bitter,
men nu...Shit, jag hade glömt hur kul det kan vara att jobba där!

Tanken var den att jag & Tessan skulle stå i kassan ihop idag,
men jag har stått i både DT1:an (Drive Thru där man tar emot order och betalning) och DT2:an (där man lämnar ut maten), och tom båda två samtidigt...HELT SJÄLV (ja, jag är stolt!)!
Något ringrostig men efter lite uppfräshning så gick det galant :)
Sen att jag hade lite panik ibland, och försökte lämna ut mat genom en stängd lucka är ju en annan historia :)

Nu har jag precis pratat med en skittrevlig kille på Dukaten som skulle åka ut och lappa bilen som fortfarande står på vår parkering (hur nu det hjälper oss?) och vi får stå gratis på betalparkeringen!

Ellioth och jag ska åka hemåt Ljungsbro och slå in alla hans paket,
imorgon blir ju grabben 1 år!
Pappsen ska stanna kvar här och fixa det sista på taket i badrummet...
På onsdag flyttar vi nog hit, jihaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar