lördag 28 mars 2009

Flyter med...

Jag fortsätter att njuta av tillvaron,
jag bara är och flyter med för tillfället...
De senaste dagarna har jag lärt mig att uppskatta på ett helt annat sätt,
how come?
Jag vet inte.

Idag har vi verkligen hunnit med en massa. Trippen till Norrköping, en lunch- bara lilla familjen, jag har jobbat och tjänat pengar och nu på kvällskvisten var min mamma & pappa över vilka vi bjöd på god mat och världens goadaste efterrätt...
Behöver jag säga att jag fick tusen fjärilar i magen av minnen när jag åt den?
Vit chokladmousse med hallon,
ja, det var desserten på vårt bröllop.

Nu är Jonas på besök, en glad Jonas, och det var verkligen alldeles för längesedan.
Jonas, är Jonas som jag gjorde min backpacking med -05-06 och goare Jonas får man helt enkelt leta efter. Ska gå ut och fortsättaumgås med dem nu...

Hörs imorgon bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar