lördag 21 mars 2009

Bitter!

Vadå jävla skitRobinsson liksom!?
Sitta och ingå pakter kunde dem väl lika gärna göra i ett höghus i Stockholm?
Äsch, det där är ju ingen tävling om överlevnad,
det där är ju fjanteri.
Hela tävlingen(?) borde vara tävlingsbaserad,
om ni fattar vad jag menar!?

På tal om något helt annat...Avundsjuka...
Det måste ju vara något som sitter i generna och som man ärver,
men vart fan tog den genen vägen i mig då?
Nej fy fan vad trött ja blir!
Manges släkt verkar dock ha sluppit den genen,
dem tar hand om varandra, och unnar varandra lycka och välgång!
Mange har snart inget jobb, jag har inte börjat med mina 50% ännu vilket vi ändå inte skulle kunna leva på, så snart står vi där utan pengar. Ska jag då bli avundsjuk på någon annan bara för att denne både har heltidsjobb, en man med heltidsjobb, flertalet ungar, hus, volvo & hund?
Nej, fy fan...Vare sig vid satt på en öde ö och käkade av varandra så skulle jag inte vilja vara någon annastans.
Jag älskar mitt liv & jag älskar mina killar!
För fan skärp er eller sluta läs min blogg!
Jag tänker fortsätta skriva vad jag tycker, känner och vad jag gör för det här är min dagbok!
...och vad fan är en liten köttbit och ett par pommes frites att vara avundsjuk på! Bjud er själva också då för det är precis vad vi gör!

Nu ska jag traska ut till soffan och krypa upp i älsklingens knä (och kanske somna där också:))!
Imorgon blir det jobb 9.30-13 och därefter tar jag helg!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Häldre havgrynsgröt tillsammans än Oxfilé ensam!

    Huvudsaken är att man har varandra och tar vara på det!

    Och du vet ni har Ellioth han är värd mer än vad något jobb i hela värden kan inbringa!

    SvaraRadera
  2. Har man en fin trygg familj, så är man lycklig:)
    Inget i värden kan köpa den lycka man får av sin egna familj.
    Bara man vet vad man har, o det vet man inte om man har för mycket.
    Lagom är bäst
    Sofie!

    SvaraRadera