fredag 13 mars 2009

Fullspäckat!

Vilken underbar dag, jag har fått tusen ting gjorda,
allt tack vare underbara Tessan (+Alex & Jossan)!!
Tusen tack till er!

Nu är vi precis hemkomna från en sväng i Ljungsbro där det blev middag, pepparbiff med potatiskaka, och massor hejdåpussar till vår lillprins som fick stanna kvar där!
Han älskar sin mormor & morfar så pass mycket att han knappt bemödar sig med att vinka till oss när vi går, det måste betyda att han är i trygga händer!
Fick ett släng av ångest när vi åkte hem och jag kände att gud vad skönt det ska bli med en kväll för oss själva, samtidigt som jag kände att gud vad jag kommer sakna vår lillprins såhär en fredagkväll!
That´s life as a mummy I think?

Nu står karln i badrummet och borrar upp hål för badrumsskåpet,
jag väntar på att jag ska hjälpa till att hålla i skåpet...
Sedan ska gardin & gardinstänger upp,
hyllan till badrummet, all tvätt ska vikas och hängas in,
sladdar ska knackas längs väggen...
Ja, som ni förstår har vi tusen saker att stå i,
varför Ellioth är hos mormor & morfar!

Kunde inte låta bli att inhadla den här söta pjamasen påvägen hem när ångesten smög sig på:
Ellioth, you really rock my heart <3

1 kommentar: