måndag 16 mars 2009

Jag är lycklig...

Det blev inget Bosses idag,
däremot for vi till Johännas café för att inta diverse bakelser (Bagdadbakelse- hette den så Johanna?:)), bullar & kakor.
Jag bjöds dessutom på jordens godaste saft och när Johanna skulle visa mig vad det var för saft var det en stor jäkla kiwi på, gissa om jag fick panik? Jo liite :) Men inget farligt hände!
Ellioth fick en en jättecool Molo-tröja och en Max bok, tusen tack!
Dessutom tokbusade dem så Ellioth deckade ovanligt tidigt idag...
Allt bus med Melle medverkade nog en stor del till det också!

Känner mig lite illa till mods just nu...
När man inte får bli äldre än 1,5 vecka är världen alltifrån rättvis!
Det är inte bara ett liv som slocknar utan en oändligt djup sorg som väcks!
Nu har jag legat i sängen med mina grabbar hela kvällen och jag är precis påväg att krypa ner där igen...Inatt får Ellioth sova i vår säng!
Man ska vara glad att man har ett så perfekt, och då inte tala om friskt, litet troll!

Ellioths våroutfit idag!
(Till anonym:
Ellioths jeansjacka är fodrad! Dessutom hade han en t-shirt och en långärmad under...
På det fick han sitta i sin åkpåse då vi bara skulle högst 500 meter utanför bilen!
Skulle vi tagit en långis i skogen hade jag självklart valt andra kläder,
jag är inte dum!)
Tokstollarna!
Tokbus på g :)...and this is in my bed now! Bye!


3 kommentarer: