torsdag 19 mars 2009

Ont!

Status just nu:
Fötterna värker, ryggen har domnat och jag längtar ihjäl mig efter min lillfis!

Ja, då var man hemma efter ett (vad jag tycker efter mammaledigheten) långpass på Donken! 8-16. Lära sig öppna kök stod på schemat och det gick väl lite sisodär. Det är ju inte så att Tessan ger mig så himla mycket utbildning, utan här är det mer "Hoppas du minns för nu kör vi!" :)
Blev att kötta i köket under lunchen och medans jag var helt inne i att dressa mina burgare (det är ju liksom kartonger hit och bacon dit) så diskuterade Tessan programmet Bullen (minns ni det?) med Johanna. Det är det enda jag minns ungefär, haha :)
Fick dock ge upp vid 13-tiden då jag inte kände min rygg längre. Ovan? Ja, jag vet!
Sen blev det kassan istället, där trivs jag mycket bättre!
Jag hade glömt det vidriga med att stå i kök, man stinker gammal lök om händerna, bläää!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
undrar om allt flott kommer göra att det blir stopp i brunnen (ja, det är så jag känner mig!)?
Därpå måste jag nog ta en sväng ut till Ljunsgbro...Har ju inte träffat lillfisen sen imorse och han ska tydligen övernatta där!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar