onsdag 4 mars 2009

I´m back!

Nu börjar det ordna upp sig skulle jag vilja säga...:)
Kamerasladden är hittad och internet här är supersnabbt,
oj vilken tråkig kombination, ELLER INTE!
Guess who´s happy? :D

Idag har jag varit i Norrköping på mitt nya(?) jobb, Mc Donals, och träffat chiefen...
Jag måste vara den jobbigaste medarbetaren ever som redan innan hon börjat kommer med egna bestämmelser :) "Jag kan bara jobba 8-16, vill bara jobba heldagar, aldrig helger...", you name it. Lite tokigt kan tyckas, med chiefen är ju min underbara Tessan!
Fick ett så gulligt sms av henne nu senare i eftermiddag, som värmde mitt lilla hjärta:
"Hej, ville bara säga att det ska bli kul att du ska börja jobba hos mig. Fan vad kul vi ska ha :) Puss"
Satan vad jag gillar den tjejen, världens bästa, och säkerligen världens bästa chef också!
Dessutom bjöd hon mig på en god lunch också, på Maxihuset, där jag dessutom råkade hitta jordens snyggaste handdukar som kommer passa alldeles utmärkt i vårt nya badrum! (Bilder på dem kommer när badrummet är klart och dem hänger på sin plats!)

Nu på eftermiddagen var vi över en sväng hos Tuwa, Sofia & Mogge.
Ungarna leker verkligen med varandra nu,
även omTuwa tuffat tills sig rejält ocg gav Ellioth en och en annan höger, och även en ketchup-flaska :)

Nu ska det packas upp här,
Ellioth är med mormor & morfar vilket jag vill passa på att tacka dem för!
Dem är hur gulliga somhelst som ställer upp på oss hela tiden och utan deras hjälp hade flytten varit omöjlig. Dem är så gulliga och låter oss bo där nu också, även om mamma är lite trött på att vi har vårt "skit" överallt och på att Ellioth river ur köksskåpen såfort hon plockat in i dem!
Vi älskar er!

Slänger in lite kort från de gågna dagarna:

Flyttgubbarna, Mange, André & Jens
Morfar är så snäll och är ute och går med Ellioth varje dag och låter honom sova ute...
Världens bästa & sötaste morfar <3
Mamma badar Ellioth i diskhon!
Tokglad,
behöver jag nämna att han gallskrek när han var tvungen att gå upp :)?

1 kommentar:

  1. Ha ha :=) Ellioth är ju bara för söt när han badar..
    Hoppas jag får leka med honom nästa vecka :=)
    Saknar dig redan Fia!
    Puss

    SvaraRadera