fredag 13 mars 2009

Stannar ni då?

Fy sjutton vad jag blivit dålig på att blogga,
och ja, jag får ju ångest, hur nyttigt det nu är? Över en blogg liksom?
Det är ju inte så att jag är Blondinbella (även om det är nästan:)) och skulle förlora massor pengar på att ta en paus...Men jag vill ju ha mina läsare kvar :)
Så snälla, stannar ni med mig om jag skärper mig :)?

Har ju så himla mycket att stå i,
är det inte jobb så måste jag pyssla i lägenheten...
Lördagen & söndagen bjuder ju på kalas så då måste ju allt vara klart!
Idag är Tessan snäll och ställer upp och tar med Ellioth till Busfabriken, jag ska då tvätta och sanera toaletten från allt fog! Måste även försöka hinna få upp en hylla vi köpte på IKEA igår, me love att skruva ihop sådana, NOOT!

Så nu ska Ellioth få en stund med Tessan, Jossan, Alex, Amanda och jämngamla David medans jag får en stund för mig själv (och med tvätten:))!

So long!

Det är här jag hänger istället för att blogga, älskar´t!
Master bedroom!

4 kommentarer:

  1. jag stannar ;) älskar din blogg :)
    + världens sötaste unge :D!

    SvaraRadera
  2. Får du betalt för att blogga???? Hur funkar det??

    SvaraRadera
  3. Älskar eran tapet! är fint överkast dessutom! Nu ska jag montera igen *suck*

    SvaraRadera
  4. nu vill jag se bilder på allt i lägenheten :) köket, sovrummet, vardagrummet o.s.v!
    kramar Anna!

    SvaraRadera