onsdag 11 mars 2009

Idag

Usch, känner mig alltför stressad för att sitta här egentligen.
Det är fortfarande kaos här men nu har vi iaf flyttat in!
Massor som behövs fixas och donas med för att vi ska kunna komma iordning här,
blää!

Har iaf jobbat idag och det var skitkul även denna dag :)
Jag skötte DT2:an under lunchen, all alone, och det är mycket bra gjort av mig!
Det är så himla bra folk på den här restaurangen,
vilket det var på Tornby & City också iofs,
det är nog utmärkande för Mc Donalds då!

Ellioth & Mange var på BVC för ettårsbesiktning...
Grabben hade bara gått upp 60 g från 10-månaderskontrollen och inte växt en enda cm :)
Så vikten lyder: 10160g...
...och längden: 78,5 cm :)
Nu blir det till att tillsätta fett i maten :D


Det var kul att så många uppskattade förlossningsberättelsen.
Jag glömde berätta att jag hann somna mellan mina verkar på slutet (alltså på 15 s) och att barnmorskan bad mig komma upp lite tidigare nästa gång!
Men vadå? Jag åkte ju direkt det började göra ont :)

NU måste jag fortsätta här...
Men imorgon kommer det några inlägg,
nu bor jag ju här så nu får jag lite mer tid :D

1 kommentar:

  1. Du är ju grymmast i 2:an med gumman! Vi är bäst på denna restaurang :=)
    Puss guld

    SvaraRadera