måndag 30 mars 2009

Inget bloggsug.

Jag hatar att låtsas,
men snart så...

Blev en riktigt mysig dag med min underbara, underbara unge...
En vårpromenad, simhallen på det och så nu kalas!
Och det här med kalas, det är då man blir påmind om hur fort tiden verkligen går...
Jag minns när jag satt och höll i Oscar när han var nyfödd, han var sådär pytteliten för han var fötidigt född. Nu fyllde han 16 liksom, och är en stor, snygg karl :) Jisses!
Det säger väl bara svish så är det Ellioth som kommer hem och är 15 bast och luktar moppe,
nej hjälp :)

Jag är inte det minsta bloggsugen för tillfället,
så sorry,
jag kryper till sängs istället.
Det är där jag hör hemma just nu,
urk.

Här kommer iaf en härlig bild på min lillskrutt när han är på sin första vårpromenad på egna ben :)


7 kommentarer:

  1. So cute...
    Saknar er..
    Puss

    SvaraRadera
  2. Är det en liten på G eller det tror vi nog.....ses på lördag kram

    SvaraRadera
  3. cool kille,ass gryma kläder... :)
    /Sofia

    SvaraRadera
  4. Du lägger dig tidigt nu för tiden. Det gjorde jag med i början av graviditeten med Selma ;-P

    SvaraRadera
  5. Åååå,, vilken duktig liten kille:)

    SvaraRadera
  6. alla vet att du är gravid så sluta larva dig.

    SvaraRadera