tisdag 24 mars 2009

Mad goes Happy!

Den här dagen började som en jävla skitdag
men har nu vänt till det bättre...

Imorse hade jag kunnat gå till Försäkringskassan och sprängt hela skiten, ja, så sur var jag på dem. Fick prata med en riktig j*vla satkärring som kallade mig "lilla gumman" och ville anmäla Mange för att ha förfalskat min namnteckning och sedan nollställa mitt SGI. På det var det ju full snöstorm och fem grader kallt ute, och när jag sopade av bilen fick jag 20 kg snö i ansiktet.
Som sagt, pissmorgon!

Efter babysim och snack med en annan dam på Försäkringskassan, som var supertrevlig kändes allt mycket bättre! På det råkade 700kr trilla ur min almanacka, pengar som jag inte hade en aning om att jag ägde, tackar!

Nu står dammsugning och tvättstuga på schemat,
sen ska jag till Lidl och inventera vid 18.
Jippi!

2 kommentarer:

  1. jag vill oxå ha 700 som trillar nånstans! Fusk!

    SvaraRadera
  2. Guld... Nu har Alex sagt att jag får börja blogga :=)..
    hahaha.. Vad ska jag välja??

    Puss Tess

    SvaraRadera