söndag 29 mars 2009

Sol gör mig glad!

Det blev en sväng till solariet idag iaf,
låg där i värmen och drömde mig bort till Thailand...
Det enda som fattades var bruset av vågorna, de vajande palmerna, dofterna, saltvatten...osv, ja det var ju inte alls att jämföra alltså.
Men lite mer upptinad och rosig om kinderna gick jag därifrån på mycket bättre humör. Konstigt vad lite värme och "sol" kan göra :)

Ingenting har blivit gjort här hemma under helgen utan vi har mest bara umgåtts, vilket värderas mycket högre...
Däremot ska jag skicka ner Mange i källaren för att hämta upp mina röda vårskor, nu jäklar slår vi på stort och hoppas på att våren kommit för att stanna!
Jag VILL!

Ikväll har vi lovat varandra att krypa i säng till klockan 21,
sömn är något det är brist på här hemma och som vimåste komma ifatt med!
Så det här blir allt för idag!

So long!

Den härbilden beskriver verkligen Elioth så himla bra nu...Tungan ut, klappa sig på huvudet och klättra på allting :)
Såfort man tar fram kameran gör han sig tilloch visar upp den här "söta" minen :)
Är det helg så är det,
choklad är gott :)




1 kommentar:

  1. HJÄLP sikket charmtroll, kom hit honom nu så jag får gosa me han!

    SvaraRadera