måndag 23 mars 2009

Pilla i näsan, jovars!

När man stannar vid rödljus har jag för vana att snegla lite över axeln för att se vad det är för en man har i bilen i filen bredvid, man måste ju veta vem man racear med (ja, det gör man väl alltid efter rödljus, eller?)...
Idag möttes jag av mina drömmars man,
han hade gårdagens skägg, lååånga ögonfransar och sådär mörkt spretigt hår...
Vet ni vad karln gör när jag sitter där och stirrar?
Jo, tar fram pekfingret, stoppar in det i näsan och plockar ut jordens kråka för att sedan stoppa in den i munnen och börja tugga!
Jag kan säga att jag rätt snabbt vaknade ur mina drömmar för att nästan kräkas i mitt eget knä istället!
Är det sådär Mange (/snygga karlar) gör när de tror att ingen ser?
Fy tusan!
Jag får kväljningar än när jag tänker på det!

2 kommentarer:

  1. Jag spyr...Härligt att du shoppat loss lite iaf...

    SvaraRadera
  2. Nej fy fan va äcklilgt..! Min karl gör bondsnyt tacka för manligheten där.. hihi!! Grattis till bebis och giftemål.. Härlig blogg du har.. Thess

    SvaraRadera