tisdag 17 mars 2009

Är inte solen hetare än herr grå?

Bosses stängde nog för året igen,
herr grå har tagit över...
Bajs!

Jag hatar herr grå, han förstör allt.
Han gör att man inte orkar.
Skulle kunna gå i pjamas hela dagen, ligga på Ellioths golv och se på när han leker,
eller ligga till sängs och se på Cartoon Network...
Det sistnämnda skulle Ellioth bara uppskatta i två minuter,
så jag har bäddat sängen iaf.
Det är nu det skulle vara år 2109 och man ägde en sån där maskin som man kunde gå in och ställa sig i, trycka på en knapp, och vips så befann man sig på en öde sandstrand någonstans vid ett turkosblått hav...Eller vips så befann man sig i ett bankvalv, fullt med sedlar, och man stoppade hela fickorna fulla för att sedan springa på stan och tokshoppa.
Aja, drömma går ju!
Nu orkar jag inte ens klura på vad vi ska äta till frukost, och nej jag är inte trött, jag är bara bitter...F*n ta dig pissväder!

Lite senare far vi till Ljungsbro iaf, ska få träffa Malva 1, 5 månad!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar