söndag 1 februari 2009

Very nice in paradise!

Idag när jag klev upp ur havet mötte jag en man som nickade, hejade och log till mig...Jag tyckte att jag kände igen honom och hejade tillbaka. Funderade på om det kunde varit någon vi träffat här nere och bytt några ord med men kom inte fram till något...
Lite senare, när vi är påväg att gå och äta lunch, kommer han fram till Ellioth & Mange och småpratar lite och jag tänker att: "jaha, det var någon kompis till mange och det var så jag kände igen honom"...Men när han sedan går och jag frågar Mange vem han var så svarar han att det är någon ståuppkomiker! Och, ja, när jag tänker efter så har jag nog sett honom på tv...
Googlade lite och fick fram namnet Måns Möller, känner ni igen honom?

Annars har vi bara njutit dagen till fullo...En massa strand, lite pool och nu på kvällskvisten så bjöds det på god (men dyr) mat!
Har inget mer att skriva,
slänger in ett gäng bilder istället...


Måns Möller, "den okände, men ändå kände" mannen på stranden!
Vi är så söta i våramoppehjälmar :) Finis rumpa!
Morsan, Ellioth & morfarn!
Here we are,
och det är här i ska förbli egentligen...
Finaste killarna på jorden,
dem gör mig så lycklig <3
Lillprinsen blev bjuden på någon konstig frukt...
...sen grävde vi ner honom :P
Kärlek
Ser ut som jag är ett monster och dränker min unge,
men så är inte fallet,
vi hoppar bara från kanten :)
Blev även en fotmassage nu på kvällen,
en sista liksom...
Jag hatar "en sista",
jag vill verkligen inte åka hem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar