måndag 9 februari 2009

Min tur...

Det här var vad som hämtade upp mig på jobbet idag...
...Om, den såg ut just såhär vet jag inte. Jag minns knappt något, bara att ambulansvårdaren hade väldigt dålig andedräkt.

Det började med att jag blev svimfärdig och smet då in på toan på jobbet.
Där for det upp en liten kräka och efter den skyndade jag ut för att inte lägga nästa inne på jobbet...Väl ute fick jag som kramp i magen, det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Mange var redan påväg att hämta mig men eftersom jag grät gömde jag mig på baksidan på Mio, och så ringde jag mamma...Hade så ont så det var helt svart, såg ingenting. Just därför ringde jag mamma, för att berätta vart jag var ifall jag skulle svimma eller dö :)
Mange kom rätt snabbt o hjälpte mig in i bilen där jag låg dubbelvikt och skrek. Bad honom ringa ambulans, jag var säker på att jag skulle dö...Sen minns jag knappt mer, förrän det sköljde ur mig i ambulansen...

Är precis hemkommen från akuten,
fick ligga med dropp, även jag var visst uttorkad.
Dem tror det är något skit vi fått med oss från Thailand...

Ellioth har fått åka till mormor & morfar för nu mår Mange illa.
Vi ska krypa till sängs nu.

Kommer drömma mardrömmar om nålar inatt,
på tredje gången fick dem ur mig lite blod...
Dem två första försöken fick hon verkligen gräva runt med nålen i mig,
usch,
borde inte jag få rabatt på mitt akutbesök?

1 kommentar:

  1. Det sägs ju att en olycka sällan kommer ensam & det verkar stämma, tyvärr.
    Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera