tisdag 10 februari 2009

Vi är ok.

Behöver jag säga att vi sov så det räcker och bli över inatt?
18.30 igårkväll till 08.oo imorse.
När gjorde man det senaste?
Långt innan ens Ellioth blev till i magen iaf!

Hur mår vi då?
Jotack, efter omständigheterna ok. Jag är lite hängig och matt och Mange klagar över sitt illamående hela tiden. Ellioth däremot skiner som en sol, och det är väl det viktigaste egentligen!
Jag mår fortfarande lite psykiskt dåligt över att läkaren körde in ett finger i rumpan på mig igår, varför nu jag gått och blivit så pipplig!? Det var trots allt av medicinska skäl, ingen otrohet där inte :)

Vi får väl se om Manges mage ska komma igång snart,
synd om honom som måste gå omkring och må illa hela tiden ju.
Jag tänkte att jag skulle rycka upp mig lite och ta en liten promenad med Ellioth, han behöver lite frisk luft efter sina sjukdagar.
Det är så skönt att han är hemma igen,
jag saknade honom inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar