måndag 16 februari 2009

Jobbigt

Usch, nu är jag down.
Vad som tynger mig?
Jo, det kan jag tala om...

Hade önskat få veta läget på jobbet idag,
dem andra fick ju vara kvar, men jag vet ju inte ännu.
Chefen hade inte tid för mig idag,
schysst, så dem håller mig på sträckbänken...
Blä!

Sen var ju en positiv sak att få träffa Ellioth efter en hel dags arbete.
Jag saknade honom tokmycket idag,
och både han och jag blev överlyckliga över att se varandra.
Men när jag kom hem var det läggdags, för hans egen skull. Han behöver sova mer, samtidigt som man vill umgås med honom. Försökte natta honom som jag brukar, vi ligger i vår säng tillsammans och dricker välling, sen får han somna i mina armar. Men han ville inte, det märktes att han ville leka. Han hade ju inte träffat mig på hela dagen liksom. Samtidigt som jag ville leka så vet jag ju att han måste sova. Åh.
Men det var bara bus i hans ögon, så nu har han somnat gråtandes i sin säng.
Men han måste lära sig det med...Bara det att jag känner mig som en dålig mamma :(
Dels för att jag redan jobbar, sedan för att jag försöker söva honom när han vill leka, och sist för att han får somna ensam, gråtandes i sin egen säng :(

...Sen återigen till lägenheten och flytten. Den kommer aldrig bli klar tills vi ska flytta in.
Tapeter ska beställas, likaså kakel, duschväggar osv.

Dagisplats till Ellioth?
Kommer vi få det till den dagen vi sökt, och var isf?

Massor jobbiga frågor,
ska ta en dusch nu och rensa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar