fredag 6 februari 2009

VAF?

Ja, idag är det sjukstuga här hemma.
Jag börjar fundera på om dem inte borde införa "Vård av sjuk fru"?
Jag menar, idag går vi ju miste om massor pengar...Hade ju varit bättre om jag kunde VABA och Mange VAFA :)
Skitsamma...Pengar är inte av mycket värde när man känner sig såhär (nästan som att föda barn vad jag minns...:))...

Ellioth har "bara" 38,8 i feber idag och är jättepigg och glad. Har suttit och lekt ensam på golvet i säkert över en timme...Det gör han inte ens när han är frisk!
Lycklig är han också, inte så konstigt kanske när man får dricka (majs-)välling och äta chips och rårivna äpplen hela dagen :)

Måste erkänna at vi sådana här tillfällen är laptopen guld värd! Kunna ligga i sängen med datorn på magen...Lycka!

Thailand, älskade Thailand- Åh vad jag vill tillbaka! Jag längtar "hem" redan!

2 kommentarer:

  1. Men du vet om att du kan sjukskriva dig och Mange vabba för Ellioth va? Inte för att man tjänar så mycket det kanske men det kan ju vara tufft att ta hand ett sjukt barn ensam om man själv är sjuk.

    SvaraRadera
  2. sv; Ja, det går alldeles utmärkt att göra :) ! det är bara kul !

    SvaraRadera