söndag 22 februari 2009

Skitsnygg!

Har inte orkat ett skit idag,
har legat med lappisen på magen och bara varit.

Ska en sväng till Ljungsbro snart och hämta lillfisen och så ska Mange få i sig lite mat.
Det är nästan så att jag funderar på att åka dit i pjamas,
varför byta om nu liksom?



Fick en kommetar på min bild nedan, självklart från anonym:

yeah right att det va den bilden som va i den 6 mappen.. du är så jävla nöjd med den där bilden så du ville väl visa den igen hahaha.. en vidbränd fjortis i för stora thailandsbrillor..

Någon avundsjuk tjej som är framme igen...
Jag är verkligen skitsnygg på den bilden! Skitsnygg bränna och skitsnygga brillor!
Dessutom var det en skitbra resa, något som just denna tjej aldrig fått göra, resa alltså!

1 kommentar:

  1. Du är skit snygg på den bilden. Så blir du förvånad att folk blir avundsjuka? Men grejen är ju den älskade syster, att du är skitsnygg nu också. Och jag hoppas att det är det du ser när du kollar dig i spegeln! jag vet iaf att jag är lika avundsjuk på dig nu, som jag var på dig då! Älskar dig av hela mitt hjärta, även om jag kanske inte alltid visar det<3 Din bästa lillsis

    SvaraRadera