torsdag 12 februari 2009

Illa

Oj, oj, oj,
klockan är snart 21 och jag sitter och knåpar med mitt första inlägg för dagen.
Illa, riktigt illa...

Inget jobb idag heller,
dem ville inte ha dit mig då dem är livrädda för smitta.
Min mage får ordna upp sig lite först,
sen får jag återgå.
Nu är det Mange som kör sin omgång också ...:)

Var på banken idag iaf och skrev alla papper (vi fick grym ränta) och så fick vi nyckarna till lägenheten. Nu är den vår på riktigt :)
Jag får cellskräck när jag går in på toan, i klädkammaren och ja, hela lyan känns tokliten. Sådär liten var den väl inte när vi var där på visning?

Ellioth och jag var även och kikade på lite tapeter,
så till dem flesta rum är det klart nu,
bara hallen kvar...
Usch, längtar tills allt är iordning och vi kan slå oss tillro där!

Måste diska & hänga tvätt,
uppdaterar lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar