söndag 22 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sofia , såhär går utmaningen till:
*Gå in i mappen mina bilder
*Gå till sjätte mappen och välj sen den sjätte bilden i den aktuella mappen.
*Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
*Utmana sex andra personer och länka till dom, samt tala om för dom att dom är utmanade!


Chrissan utmanade mig ju en gång tidigare men då var datorn precis ny och jag hade knappt några bilder på den. Men nu så har min bättre hälft flyttat över mina gamla bilder...
Den här bilden visar mig och Jonas någongång i början av februari -06. Våra medresenärer har åkt hem och vi har bara några dagar kvar av vår 9 veckor långa backpacking i Thailand.
En av dem bästa resorna och upplevelserna i mitt liv! (Ok, jungeltrekkingen var väl inte riktigt något dör mig, men annars...:))

Jag utmanar ingen, för alla vars bloggar jag läser har nog redan gjort den här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar