fredag 6 februari 2009

Nyfiken i en strut!

Jag är nog den mest nyfikna donnan i min vänskapskrets,
och gissa om jag blir nyfiken när jag har 127 läsare och klockan bara är 17.00 :)
Har frågat er innan vilka ni är,
men får sisodär bara ett tiotal svar,
åhh jag spricker ju av nyfikenhet!
Igårkväll vid 23.58 var min kära man tvungen att kolla besökstalet vilket visade sig vara 179st... Jisses liksom! Blogg-Sofia, yes I am :)

Är trött på bajs nu...
Idag var det den tredje nerbajsade pjamasen på dem tre senaste dagarna som åkte i tvätten.
Okej om det hade varit "normalt" bajs... Men detta (ja, ni känsliga läsare behöver inte ögna er vidare) är som grönt slem och luktar mer son en rutten manet!
Usch!
Imorgon hoppas vi på brunt bajs igen,
och att vi är feberfria!

4 kommentarer:

  1. När ska du svara på frågorna från "Frågestund" då? Svarar du kanske vi svarar.

    SvaraRadera
  2. Hejsan , Jag har läst din blogg nu ett tag så du fick mig att börja blogga ! Hoppas att ni blir piggare ! och du har en riktigt tjejmanget till son !

    / Linda

    SvaraRadera
  3. Jag är en av dem//Ewa

    SvaraRadera
  4. Jag är en av dom=) Visade bloggen för min syrra så nu följer hon den också. / Charlotte

    SvaraRadera