fredag 20 februari 2009

Fick två kommentarer...

skumt!? trodde inte dem sa upp folk! Men min kompis lisa blev anställd där för 2 dagar sen! Du kanske inte lever upp till lindorf standarden? Ditt liv kanske helt enkelt går ut på att flippa burgare och amma för att sedan sluta white trash i skäggetorp kedjerökande?

Svar:
Jag levde upp till "Lindorff-standarden", däremot var jag ju inte närvarande såpass mycket eftersom jag hade en månad i Thailand och därefter åkte vi på magsjuka, förkylning osv...Så när dem fick behålla två av oss fyra föll lotten enkelt på den finsktalande tjejen (då dem är i akut behov av finsktalande) och så Petra, då hon jobbat ca 6 veckor mer än mig.
Det är möjligt att Lisa blev anställd för två dagar sen, men inte på det uppdraget jag satt på. Kanske Sony Ericsson eller Brother, eller något av inkassoprojekten...Eller om det nu är så att hon var finsktalande så är det möjligt att hon blev anställd på Klingel.
Mitt liv går varken ut på att flippa burgare eller amma...Mitt liv går ut på att må bra, och det gör jag när jag får arbeta och umgås med min familj, och ja, kanske utöka min familj!
Jag kommer aldrig hamna i Skäggetorp och jag kommer aldrig börja röka!

Varför hjälper du inte till med renoveringen?

Svar:
Av den anledningen att vi har en 11-månaders bebis här hemma. Mange renoverar och jag passar lillprinsen! Tvärtom skulle inte gå något vidare...Mange kan absolut passa Ellioth, men jag är inget vidare på tapetsera.

2 kommentarer:

  1. Det är så tråkigt att du får så dumma kommentarer. Men men hoppas att allt går bra med renoveringen. Det vore roligt att ses snart, och snart börjar ju ALLA födelsedagar så om vi inte ses innan så ses vi då:D /kram Marielle

    SvaraRadera
  2. Jag menade inget illa med min fråga om renoveringen. Undrade bara, eftersom det skulle gå fortare att bli klar om flera hjälpte till. Tänkte framförallt på häromdagen när Sofia läste tidning och Ellioth sov när dom andra renoverade.

    SvaraRadera