söndag 8 februari 2009

Min vikt

Alla verkar banta och ha sig nu,
jag däremot har tagit en paus i mitt krig mot vikten...

Hela Thailadsvistelsen bestod ju av onyttigheter. Glass, godis & kakor varje dag, minst sagt. Läsk var en återkommande sockerbomb varje dag också. Ooops :)
Jag ska erkänna att jag fick lite dåligt samvete, men vadfasen, jag kunde ju inte åka till Thailand och banta...Hur spännande lät det liksom?
Nej, har man semester så har man!

Det tog emot att ställa sig på vågen den dagen jag kom hem igen, och jag vågade knappt titta... Men oj så glad jag blev när den visade samma vikt, på hektot, som den dagen vi åkte!
Nu när vi kommit hem så har onyttigheterna fortsatt,
men vågen visar fortfarande detsamma... Jag står alltså still nu!

Jag har så himla mycket att stå i just nu,
arbete och flytt, så träning & diet får vi lägga på hyllan sålänge!
När allt är klart, när vi har ordning och reda i nya lägenheten, då kör vi järnet igen!
Då blir det träning och GI för att få bort dem åtta sista kilona!

1 kommentar:

  1. Jag bantar inte :) Men om 5v ska väl bebisen komma ut och då måste jag väl ta tag i vikten också.

    Hoppas Ellioth mår bättre snart!

    SvaraRadera