onsdag 18 februari 2009

Mc D!

"Nya" jobbet är på Mc Donalds.
Har ju varit där tidigare, och även att det känns som ett nederlag att behöva gå tillbaka dit, så kommer det här bli annorlunda.
Jag kommer jobba halvtid och mina tider kommer anpassas efter Ellioth!
Dessutom kommer jag få en underbar chef,
min Tessan!

Men nu känns allt som att välja mellan piss eller kolera.
Jag ville ju vara på Lindorff.

...Men jag ska vara glad, i dagens samhälle, och denna kris, finns det ju nappt några jobb att tillgå. Jag hade ett nytt två timmar efter jag fick beskedet att jag var tungen att gå från det andra!

Btw så hade jag egentligen fyra dagar kvar Lindorff. Charlotte hade varit tacksam om jag hade jobbat dessa tider men respekterade att jag inte ville.
Kände redan igår att jag höll på att flippa ur på att önska alla "Trevlig kväll"!
Varfö ska dem ha en trevlig kväll när mitt hjärta håller på att brista?
Ja, det är ju så jag känner...

2 kommentarer:

  1. de löser sig, sa han som sket i poolen!

    SvaraRadera
  2. vad roligt för dig att du fick jobb så snabbt, vilken restaurang ska du vara på??? Hälsa familjen från mig.Kramizar Ewa

    SvaraRadera