lördag 14 februari 2009

Zzzzz

Om ni undrar varför jag inte bloggat tidigare,
hrmm,
så är det för att jag sovit mig igenom kvällen.
Jäkligt gott också vill jag lova,
vaknade av att hela armen var full av dregel, haha!

Dagen spenderade jag ihop med min lilla fisunge,
som för övrigt är jäkligt trött på mig tror jag.
Så fort jag nuddar honom som slänger han sig ifrån mig,
och pratar jag med honom så gnäller han & grimaserar med hela ansiktet...
Vad har jag gjort liksom?
Jag som var så snäll och tog med honom en sväng till Toys "R" Us idag,
där han höll på att riva hela affären...
Han satt på golvet och lekte med tusen grejer han rivit ur hyllorna,
medans jag kollade födelsedagspresenter till honom.
Skulle köpa en vertygslåda åt honom,
så att han kan hjälpa pappsen med renoveringen sen,
och hittade ett riktigt kap...
En stor kartong med både färgspruta, pensel, spackelspade, målarhink,
ja, you name it, för bara 50 kr :) (hade kostat 300...)
Så nu jäklar har han tjuvstartat där borta :)

Blev en god middag i Ljungsbro nu på kvällskvisten,
och Ellioth fick stanna där över natten då det bara är mormor som gäller just nu...
Imorgon jobbar jag 11-14 på Lidl och Mange ska till lägenheten och börja fixa!

Yes, all for now,
bjuder på några ilder...

Lillfisen på Toys, och han vet redan vad han vill ha :)
I lägenheten med sina nya saker...
Här målar han dregel på kökstapeten,
som vi förövrigt tänker behålla, den är rätt fin iaf!?
Sverige kan vara vackert ibland...
Här ser ni solnedgång över ett kallt slättland.

Nu ska jag sova igen :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar