fredag 20 februari 2009

KOmbination

Som sagt blev det en lång dag på stan,
men mycket trevlig.
Jag hade glömt bort vad mammaledigheten hade att bjuda på,
mycket stan & mycket shopping,
och mycket Johanna & Melle såklart!

Dagen började med att Johanna ringde och sa att det gick en buss ut till Tornby om fem minuter,
varpå jag sprang från Berzan för att försöka hinna...
När jag står och väntar vid ljusen nere vid resecentrum,
ja, då kör självklart bussen! Blev en liten vätskepaus då jag var helt genomsvett :)
Så det blev inte bara shopping idag,
utan även ett träningspass :)

Efter mycket pusskalas och en god lunch somnade busungarna in och vi fick shoppa en stund ifred,
snacka om kvaltetstid!
Att jobba är rena semestern mot att ta hand om en lillfis,
men i like it!

Johanna tog senare bussen tillbaka till stan,
medans jag inte orkade kånka på mina påsar på bussen utan inväntade Mange för skjuts hem :)

Vad som inhandlades (en liten del av det), kommer i inlägget ovan!
Tjoho!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar